Äntligen tillbaka :)

Hejsan! nu har jag äntligen fått suget tillbaka att börja blogga lite igen,  det har ju hänt lite sen sist så tänkte berätta lite kortfattat.
Jag bor inte kvar i bålsta längre utan har flyttat med min pojkvän till Gnesta där han bor i en 1:a och vi trivs hur bra som helst, sen har vi våran lilla madam Wilma ( kanin ) som är 7 månader. Sen får vi hem våran efterlängtade hundvalp om 5 dagar som vi längtar så mycket efter, ett stort steg i livet tycker jag. Skriver lite mer om det sen, jag pluggar inte längre kvar på Jensen utan bytt till BCJF som ligger i bålsta. Kan säga att jag ångrar lite att jag bytte för jag bytte skola enbart för att de var långt att sitta och åka,  självklart när jag precis hade bytt så flyttar min älskade pojkvän så nu har jag två timmar till skolan :) men de gör inte mig något för jag trivs i Gnesta och vad gör man inte för kärleken :)

Wilma precis när vi fått hem henne, så söt!





Jag och min underbara sötaste pojkvän i bilen påväg hem ifrån Bålsta :)


Ha en trevlig kväll, inte för att det är någon som kanske läser just nu men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0