21 November

Hejsan!
Hann inte skriva så mycket igår för jag hade annat för mig, mötte som sagt min älskling i stan. Vi letar ju nämligen efter en kamera, hittade några stycken som min pojkvän tyckte om. Hihi men de är ju jag som bestämmer vilken de blir :)
På kvällen så gick vi hem till älsklings kusin där vi kollade på Idol, ojoj vad Calle och Tove var grymma! Jag och älskling har blivit bjudna av min pappa till idol-finalen så de ska bli mysigt :)
Idag så har vi bara myst tills kl blev runt kvart i två då vi åkte och hälsade på våran efterlängtade hundvalp, han har blivit stor kille nu! Världens sötaste Pojke :) Nu är de ju bara 3 dagar kvar tills vi får hem honom.
Nu har jag lite bråttom ska nämligen till bålsta idag, ska ta vaccinet imorgon på morgonen. Hoppas det går bra för jag är så himla spruträdd, men min mamma ska med haha :)



Ha en underbar lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0