Valborg

Min valborg var hur trevlig som helst, jag var hos min älskling och vi grillade med hans familj plus hans systers vän och hennes pojkvän det var jätte mysigt . Vi tog det mest bara lungt gick och kollade när min farfar sjöng :) sen gick vi hem igen eftersom att älskling inte mådde så bra och satt och spelade lite kort! 
Min helg har varit toppen, jag har varit i krägga hos älsklings vän där vi hade de mysigt och badade tunna och spelade poker :) Sen blev jag och älskling bjudna på missdag hos min farmor och farfar mysigt värre.
Jaa tyvär ingen skola för min del idag då jag tillbringat kvällen och lite av natten på sjukhuset, vill tyvär inte berätta varför det behåller jag för mig själv och min älskling. Vill bara säga tack till min älskling som alltid ställer upp för mig även fast han också fick en chock igår som jag, älskar dig hjärtat!
Neej nu ska jag ringa min farmor och farfar och se om vi ska börja röra oss till sjukhuset, vill inte bara sitta hemma och vänta hela tiden..

Ha en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0