24 Maj

Nu är jag hemma igen efter en underbar helg med min älskade Christoffer :) Jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datan när jag varit på landet för jag har gjort en massa skoj med min älskling.
Vi åkte i fredags och kom fram runt 7 ungefär då stog maten färdig som farmor lagat, gott var det. Sen blev det till att spela lite kort sen kom en vän över som bor där som jag inte träffat på två år, det var riktigt trevligt. Kan säga att jag och älskling hade det roligt i bilen på vägen upp , hahaha ;)  Lördagen så fick vi besök av pappas kusin och hans pappa vi fikade och pratade. Senare när dom hade åkt så åkte jag, älskling, pappa och farfar och fiskade och självklart så vare bara älskling som fick en fisk, jag var inte så intresserad av de så jag hittade jätte söta yngel hahah. Där satt jag på en sten och kollade på dom medans dom andra fiskade. Idag så sov vi ut sen packade vi ihop våra saker och åkte hem så nu har jag hunnit solat lite idag också. Det var min underbara helg <3

Ska lägga in lite bilder men vet inte vart kameran har tagit vägen, så jag lägger in någon bild senare när jag hittat den :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0