22 Maj

Godmorgon  :) Har tyvär inte hunnit skrivit så mycket som vanligt men det har varit mycket nu på sistonde med skola och allt. Men allt är toppen med mig iaf, kanske kunde vara lite bättre ;) men det blir de nog när jag träffar älskling sen. Jaa ni om ni kanske kommer ihåg att jag pratade om att byta skola så hoppades jag på att få börja i tvåan men de såg inte så ljust ut eftersom att min skola där jag går nu och den andra skolan har läst kurserna olika så dom hade läst 6 kurser som min skola har lagt i 2:an och 3:an så nu har jag bestämmt mig att jag ska gå ettan igen läsa dom kurserna jag inte har läst och sen kanske i tvåan ska jag lästa både 2:ornas och 3:ornas kurser om det går ihop, har läst väldigt många kurser dom har i 2:an och 3:an så det blir nästan inge skola då :) men det är skit tungt att gå om ettan och de är väldigt synd att skolorna inte har samma kurser på samma år, men men sånt är livet :)
Jaa vad hände idag jo jag ska börja packa och fixa mig för jag och min älskade Christoffer ska till mitt land hela helgen, ska bli riktigt mysigt :) skriver kanske senare när jag sitter i bilden.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0