Träning

När jag kom hem till älskling efter att han hämtat mig på träningen så hade han tänt ljus i badrummet, myspys ;) Nu har jag äntligen hoppat ner i sängen efter en jobbig fotbollsträning, skulle nog ha stannat hemma ist eftersom att jag är sjuk och har varit det i över en vecka men dum som jag var så ville jag åka och träna iaf bara för att jag inte hade varit där sen dom började köra igång igen. Men men jag får skylla mig själv för de, nu ska jag mysa med älskling som ligger här brevid mig och se om jag mår bättre imorgon eller om jag stannar hemma. Pälsk har lovat att ta hand om mig, han är så snäll och underbar på alla sätt. :)

Nu ska vi mysa, sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0