Torsdag

Hallojsan :) Jag har tyvär som vanligt inte hunnit skriva något inlägg eller har inte haft något att skriva om.
Igår så började jag måla om mitt rum, äntligen säger jag bara. Lägger upp bilder sen när allt är klart i mitt rum, Jaah min dag idag började med att min kära pojkvän ringde mig kvart över nio och självklart pratade jag i sömnen jag vet inte ens vad jag sa men det va nog inte mycket jag sa iaf, får jag hoppas iaf ;) Sen har jag myst med pälsk som kom hem idag sen hjälpte han mig och målade, snäll som han var så sjuktsade han mig till min farmor och farfar som bjöd mig på pannkakor MUMS! Och nu har jag precis kommit hem från ICA va där och köpte godis till mig och älskling som ska mysa ikväll framör tv :) Jag är fortfarande sjuk och vill inte vara det längre har varit det i tre veckor nu...

Ni får ha en underbar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0