Tisdag

Hann inte skriva något igår för jag hade fullt upp med skolan sen var jag så trött så jag bara tog det lugnt! 
Igår så gick jag i skolan mellan 8:00 till 15:15 så jag var väldigt trött plus att jag fortfarande är sjuk och varit det i över en vecka, när ska jag bli frisk ?!  När jag vaknade imorse så kände jag hur ont i hela kroppen jag hade och jätte förkyld jag ville bara ligga kvar i sängen med hjärtat men åkte till skolan iaf för att ge det ett försök så nu sitter jag i skolan och har min första lektion som är engelska men jag blir nog inte kvar här resten av dagen utan åker hem och vila upp mig så att jag blir frisk nån gång.  Nej nu ska jag sätta igång och plugga lite, är klar med reportage som man tydligen skulle göra på lektionen men jag gjorde det hemma så jag ligger före alla andra så jag ska börja med saker jag har missat.

Urrsch det har kommit mer snö vill ju ha sommar :) ge mig sommar NU!
En bild från när jag och älskling firade 5 månader, riktigt mys var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0