Tisdag

Förlåt för dålig uppdatering har tyvär inte haft tid att sitta vid datan :/  men får börja bättre mig lite!
Ska kanske ta och berätta lite om helgen, i fredags så hade Millan fest och den var verkligen lyckad och rolig :) jag och pälsk hade iaf roligt påvägen hem även fast det inte är långt, haha ;) På lördagen var vi helt slut så jag gick upp till ICA och köpte lite gott gott till oss två eftersom att älskling va lite trött och sov. Vi hade det myspys på kvällen med film och självklart var vi själva hemma hos mig så det var skönt! Söndagen vad också en slapp dag vi gjorde inge speciellt tog det bara lugnt då också.
Igår så var det dags för skola igen, fy kan jag bara säga har hämnat efter så mycket nu när jag har varit sjuk men vad ska man göra för idag var jag hos läkaren och fick reda på att jag har virus i kroppen och måste vara hemma tills jag blir frisk och kan inte gå till skolan :( så alltså ännu en vecka utan skola, när man väl är frisk då vill man vara sjuk och bara slippa skolan men nu när man är sjuk då vill man inte det men men det är bara att ha tålamod.

Just nu sitter jag här helt själv hemma hos min pappa för älskling har åkt till lägenheten i tumba, kommer inte se honom på två dagar.. Känns så konstigt när han åker bort ibland för vi sover med varandra vajre natt men det är väl bra att vara ifrån varandra också :)
Nu ska jag ta och plugga lite. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0