Sol

Solen skiner ute :D shoh nu blev min dag räddad iaf.
Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll för det hade jag. Min älskling och jag var först barnvakt åt min två kusiner jag kan säga att jag var helt slut efter att sitta barnvakt åt dom men vi hade det jätte mysigt :) När farmor och farfar kom och hämtade mina kusiner så tog vi bilen till ICA för att köpa godis sen hem åkte vi hem till mig eftersom att vi va själva där, vi kollade på film och myste. Du är underbar Christoffer <3
Just nu så försöker jag få ut någon av mina vänner för att ta en promenad men alla är så tråkiga så jag ringde till min farmor och kollade vad hon skulle göra, dom skulle ut på isen så jag kanske följer med :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0