Onsdag

Det blev tyvär ingen skola idag, kände mig inte så bra när jag vaknade imorse så jag låg kvar och sov. Jag vaknade runt halv tio av att tottes alarm ringer då fick jag veta att han skulle till IKEA och kolla på lite saker sen skulle han kolla på en ny mobil,  jag fick inte följa med så jag gick hem till mig och pluggade och sitter fortfarande här :) Har förökt fixa min blogg design men det går verkligen inge vidare för mig så jag får ta och fråga min älskling om hjälp sen men jag fattar iaf lite hur man gör !
Igår när jag kom hem från skolan så låg totte och sov men jag väckte honom så vi åkte till kista och kollade lite och älskling köpte ett par byxor och självklart fick jag va med och välja :) Sen åkte vi till jakan för jag skulle leta efter ett par pumps men hittade inga :/ så vi åkte vidare till barkarby och så gick jag in på belleshoes och självklart hittade jag mina efterlängtade skor :) så jag fick med mig ett par skor och ett fest linne med mig hem och älskling köpte byxor och en jätte fin tröja.

Nej nu måste jag börja göra mig iordning har möte kl 14:00.
 Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0