Äntligen framme

Jag hittade äntligen någon rolig vän till slut :) hahah, Jag och Malin åkte iaf till jakan för jag skulle kolla på byxor och hon kollade lite bara. Jag fick med mig hem ett par skit snygga byxor som jag hade kollat på innan så vi var inte där så länge för jag behövde inte prova dom heller, sen blev det att åka hem och säga hejdå till älskling som skulle åka till lägenhet i tumba och säga hejdå till Daniel så jag gick hem till mig och började plugga svenska och engelska som ska va inne imorgon och fick det klart så det är skönt, men jag hade det så tråkigt hemma för jag är alltid van vid att min älskling är med mig eftersom att vi sover med varandra varje dag och nu skulle jag få sova själv men så skickade han sms och sa att han Daniel inte skulle komma till tumba så då fick jag mig en liten idè att jag skulle åka till honom ist så att han slapp sova helt själv, haha och det gjorde jag men pälsk tyckte att jag skulle stanna hemma för det tar endå nästan 2 timmar att åka för mig men nu har jag precis kommit fram till tumba och ska gå och mysa och kolla lite på tv med älskling men jag lär nog somna och jag kommer sova gott för jag sover med älskling :)


Hoppas ni sover gott !

Kommentarer
Postat av: totte

såå mysigt vi hade hjärtat :) <3

2009-03-03 @ 18:21:19
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0