26 Mars

Jaaaa solen har kommit fram igen, min dag är räddad :)   Min dag igår började med att jag gick i skolan mellan 12:10 till 15:15 men jag var tvungen att gå tidigare eftersom att jag skulle på mötet som jag sa i förre inlägget, jag mötte mamma och vi gick till skolan satt och pratade med dom ungefär en timme. Det gick helt okej men vet inte om jag kan börja i tvåan där för det är 6 kurser som dom har läst nu i ettan som inte jag har läst. Men jag får hoppas att dom gör ett speciall schema för mig för jag är klart med vissa kurser som dom ska läsa i tvåan och trean. Men vi får vänta och se! Efter det så fick jag pengar, äntligen haha.  Så jag köpte ett par skor och två sommar tröjor :) visar i nästa inlägg.
Nej nu måste jag plugga. Ha en sån bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0