25 Mars

Godmorgon :) solen är uppe och jag är på jätte bra humör. Har inte så mycket att skriva mer en att dom här dagarna jag inte har bloggat så har jag tränat och varit jätte skoltrött, urrsch vet verkligen inte hur jag ska klara dom sista månaderna. Men det är väl bara att stå ut, jo idag ska jag kolla på en ny skola som ligger här o bålsta för att jag inte orkar sitta och åka två timmar varje dag när jag bara kan ha 3 min till skolan så vi får ta och se om dom vill ha lilla mig där :) Hoppas!
Nej nu ska jag iväg till skolan för att bara vara där i ungefär två timmar, men men.

Jag och pälsk <3



Ha en underbar dag i vårsolen :)

Kommentarer
Postat av: pppppppppppppeeeeeeeetttttttttttoooooooooooo

foreeeever ever ever ever foreeeever <3

2009-03-25 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0