----

Allt var verkligen bra innan den dagen för ungefär två år sen inträffade, jag kunde inte riktigt fatta det. Att just det hade hänt mig fattade jag när jag var hemma för mig själv, då mina tänkar bröjade flyga runt i huvudet och jag började tänka. Jag höll det för mig själv hade svårt att sova och sånt men visste aldrig vad eller vem jag skulle det till.
Hela mitt liv blev inte som det var innan det hände, det är massa saker med mig själv som jag tycker är jätte jobbigt pågrund av just det.. Men jag har en underbar pojkvän och en underbar pappa som alltid har ställt upp på allt och alltid finnas vid min sida vad som än händer, vill bara säga till er att jag älskar er över allt annat
. Ni betyder så otroligt mycket <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0