17 Juni

Hejsan nu har jag tillbaka med bloggandet igen, haha har verkligen vari dålig med att blogga.

Ja de har väl hänt lite saker sen sist, min pojkvän har fylttat till en egen lägenhet och jaa jag sover här och är här nästan hela tiden och jag trivs väldigt mycket med att få va med honom man uppskattar varandra mer när det bara är vi två. Men jag får ju inte glömma att det är hans lägenhet ;)

Vad mer har hänt jo igår så var det den 16 Juni och då var det min fördelsedag :) jag vaknade upp vid halv sex då min pojkvän ligger kvar i sängen och har tagit ledigt från jobbet bara för att jag ska få vakna upp med honom på min fördelsedag så gulligt gjort, blev jätte glad :) vid tolv tiden mötte jag min mamma och syster för en lunch fick även min present av mamma och det varf 500 kr. Sen gick jag upp till bejb för att gå till tvättstugan där jag hade tvättid och jaa jag var tvungen att tvätta på min förddelsedag ;D  sen skjutsade min älskling mig till min syssling som också fyllde år hon blev 4, jag va där och fikade och gav henne presenter, hon fick en docka och en rosa tröja av mig,farmor och farfar. Pälsko kom och hämtade mig där sen åkte vi och beställde kina mat och jag blev bjuden av min underbara pojkvän vi åkte hem där jag fick min present av honom och fyfan va fiiiiiin min present va jag fick av honom jag grät när jag öppnade packetet, det var ett armband med ett C och på C:t var det stenar. :D:D öerlycklig flickvän som har en sån underbar pojkvän som ingen annan har ;D hihi på kvällen var vi hos min pappa där mina kusiner,pappa och hans tjej, älsklings syster och hennes kille va där sen älsklings morfar min farmor och farfar jag kan såäga att det är den bästa fördelsedagen jag haft :)

Idag får jag inte glömma gratta min bror Jocke som fyller 24 år :) Grattis!
Nu kom älskling hem så nu blir det till att laga mat.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0