Söndag

Hejsan :) Nu har jag äntligen tagit orken att skriva allt från igår.  
Det började med att jag Ninni och Carlijn gjorde oss iordning hos Ninni, sen fick vi skjuts till stan där vi skulle ut och jag kan säga att det va inte lätt att komma fram på gatorna dom var proppfulla av massa människor. Först visste vi inte vilken krog vi skull välja men sen hittade vi en och det gick inte ens att röra sig där inne när vi väl kom in så vi va inte där så länge utan vi gick vidare till en annan där det inte var lika mycket folk. Vi träffade en massa vänner till Ninni och sen hade vi en som fixade in oss på alla barer där man var tvungen att vara över 18  så det va nice :) Men det är helt sjukt hur äckliga personer det finns på krogen, men annars så äre skit kul att vara ute. När vi skulle hem så skulle vi ta bussen men sen när vi kommer fram till station så får vi höra att det inte går någon buss så vi fick ta taxi hem.

Idag har vi varit i stallet men nu sitter jag i soffan med täcket på mig och är jätte trött, har inte sovit så mycket inatt så jag och Ninni ska sätta på en riktig SVENNE film :) Vi måste ladda upp tills ikväll för vi ska ut då också.

Vill bara säga att jag saknar min pojkvän jätte mycket, du betyder hjärtat.



Doei!

Kommentarer
Postat av: ewe den bästa

hej min käraste :)

vi måste ses när du kmr hem från holland saknar dig och har massor att berätta ;)

skicka sms när du landar imorron

puss och kram

2009-02-22 @ 20:23:58
URL: http://evelinamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0