Holland

Nu sitter jag här i Ninnis soffa och ska snart göra varm choklas, mums :) Ninni sitter och pluggar lite nu så jag passar på att skriva lite här.
Efter att vi hade ätit så åkte vi till stallet och självklart lånade jag en häst så att jag kunde rida men hade otur med den hästen för den hade sakdat sig så det blev inte så mycket ridande idag. Kanske blir mer imorgon för då ska jag låna en annan häst !
Vi ska väl sitta uppe ett tag till men det blir nog att gå och lägga sig i tid idag för jag är så trött efter resan, va så jobbigt för jag hade precis satt på en bra låt och somnat  men då  skulle vi landa. Det tar bara 1h och 30 min ungefär att flyga till holland så det är skönt att slippa sitta på ett flyg länge.

Nu ska jag gå och leta efter min mobil som jag lyckas slarva bort , haha !
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0