Hemma

Hejsan  :)  jag har inte orkar blogga sen när jag kom hem från Holland har varit så trött och nu är man sjuk också.
Jag blev iaf hämtad av min älskling på flygplatsen och det var så underbart att få träffa honom efter en hel vecka ifrån varandra självklart stod vi på flygplatsen och kramades en stund :)
Det har inte hänt så mycket den här veckan utan jag har bara tagit det lugnt med min pälsko och firat hans syster som fyllt 19 år, tänk om jag också var så stor haha ;) Nu sitter jag hemma hos pappsen och pluggar lite har så mycket just nu i skolan men tror att jag snart ska gå över till min älskling som också sitter och pluggar.

Bjuder på den bilden ^^


Ha en toppen dag i solan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0