Sol :)

Äntligen har våren kommit, så skönt med sol nu är det bara sommaren som fattas :)
Tänkte berätta lite vad som hände igår, jag åkte till skolan och självklart försov jag mig så jag vaknade halv 7 och mitt tåg gick tjugo i så det var bara att sätta på sig kläderna och springa och ja jag hann. Började vid 8 gjorde ett prov sen åkte jag hem till älskling för hans kusiner kom hem från att ha varit utomlands i 2 månader så väl när dom kom så satt vi ute och pratade och hade det mysigt. Senare på kvällen så åkte jag till Louise och fixade mig sen så åkte vi till en fest va där ett tag sen blev vi hämtade av deras vän som skjutsade oss till en annan fest där min hjärtis var, blev inte där så länge för hjärtis ville hem så vi gick hem till honom.
Idag ska jag bara ta det lugnt med älskling, vi ska iaf färga mitt hår :)

Saknar dig vännen!




Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0