April

Hallojsan nu är jag tillbaka här och jag kan lova er att det inte kommer bli några mer pauser mellan alla inlägg, för nu har jag fått en liten mini data av pappsen :) Så den kan jag ha med mig överallt.
Det har inte hänt så mycket under dom här dagarna jag inte har bloggat utan jag har bara pluggat och varit med min älskling. Sen har jag fixat allt med skolan för nu´är allt bestämmt att jag ska byta skola och det ska bli riktigt skönt men jag måste tenta av 3 kurser på sommarlovet men det är värt det :)
Just nu sitter jag hemma hos hjärtis och fixar lite med min nya data tex. ladda ner msn och sånt.
Det blir iaf en lugn kväll med film och plugg.

Ha en trevlig kväll :)

Den här datan fick jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0