23 april

Har inte haft ork eller lust att skriva något i bloggen på några veckor men nu är jag tillbaka :)
Jaa vad har hänt när jag inte har skrivit jo på påsklovet så va jag hemma och bara tog det lugnt tills på torsdagen då jag åkte till fjällen med älskling, pappa, famor , farfar och micke. Det var så skönt att få åka iväg med älsklingen och bara vara där, vi åkte skoter på dagarna och en dag så var vi och fiska eller pappa och älskling fiskade och jag kollade på, fiska är inte min grej men som sagt vi tog de bara lugnt och vi fick leta påskägg också. Hahah de är något man bara måste göra så jag och älskling sprang runt där och letade som galningar. Vi var där till på måndag sen började skolan på tisdag men sen var jag magsjuk hela veckan och helgen så jag var bara hemma.

Idag har jag varit i skolan och nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att jag ska träna om ett tag :)
Neej nu ska jag fixa lite saker. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0