Petto här!

hey there, Louise här
sitter i morrognrock och pumpar musik medans sophie gnäller över hur dåligt hon mår, hon får skylla sig själv ;)
eftersom sophie glömmer att skriva vad som hänt får jag göra det.
Vi båda hade en bra valborg iallafall, först åt vi middag hos alexandra i stocksund. galet gott var det och jätte mysigt med alla närmsta vänner och alexandras föräldrar. lite senare drog vi till östermalm där vi mötte alex och massa andra. mycket kul, haha.
efter att vi lekt med dom ett bra tag ringde vi efter sophies pappa som fick hämta mig,sophie,jonathan,johan och alex.  jag sov hela vägen till bålsta, jag var heeelt körd. när vi väl kom hem vid typ 6 somnade jag efter typ några sekunder igen.. sen vaknade jag typ en timme senare och höll på att dö för jag hade så tråkigt. ingen var ju vaken, jag knuffade på johan ett bra tag men han var sleepy. jag vågade inte gå upp heller för Åke var helt wild and crazy i köket och pratade norrländska, jag fattar liksom inte vad han säger.
senare på dagen ringde vi Dan och fick skjuts av han ner till sibylla. Men jag kände inte riktigt för att äta så det fick bli en stor cola istället. anyways det var vår valborg..

på torsdagen segade vi oss på kvällen med viktor och nån, sorry jag glömmer namn. vi spelade guitar hero och lite annat. somnade typ vid 1 redan. jag var så jävla trött, somnade till och med när jag spela :/ på fredagen var jag och åt lunch med Axel och Dan på fridays, I love it. jag hade inte ätit mkt innan eftersom jag mådde illa så jag åt som en man typ haha. efter rullade jag därifrån och köpte underkläder och smink och sen åkte jag hem till sophie som hade sovit hela dagen typ. vi åkte med hennes pappa och syster och åt på resturang här i bålsta. senare drog vi oss hem till sophie där vi lyssnade på musik och pratade om allt möjligt, riktigt chil vare.
efter det gick vi över till lars som hade lite roligt folk hos sig, vi gjorde lite allt möjligt och vid fyra gick vi hem till mig. skönt att sova hemma för en gångs skull. long time ago liksom. på morgonen vaknade jag som vanligt mesigt tidigt vid 8 och gick upp och sjöng för min lillebror som fyller 15 år idag!!! stor kille de där. han fick en tshirt från ben sherman och lite små grejer av mig, mycket glad blev han :)

nej nu ska jag lägga mig i solen och vänta på att sophie ska vakna, ch sen ska vi ner till jonas finka och äta ceasar sallad med hennes mamma och åke. how cozy :)

kyss på er guys
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0