5 maj

Hann inte skriva imorse var så sjukt trött, det var ialla fall en bra dag. När jag kom till skolan kvart över åtta så fick jag reda på att vi skulle träna olika danser till balen i 3 timmar. Var helt slut efter det men det var roligt! Sen fick jag också reda på att vi hade spexfoto idag som ingen visste om i klassen så ci fick extra lunch istället. Teamat blev beach 08 haha, lägger upp bilder när jag fått någon. Sen gick jag och Amanda hem till mig och snackade lite sen gick jag vidare till Louise och solade så nu har jag fått lite färg. Vi gick till centrum för vi skulle fixa lite saker sen köpte Louise glass åt mig gullunge :)  Sen gick vi och satte oss och solade ett tag sen handla lite mat åt min syster. Men nu måste jag kila iväg på en sak. Ska träna ikväll så jag skriver när jag kommer hem sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0