4 maj

Hejsan!  Vaknade vid tio då jag hör någon går med skor på sig på övervåningen sen hör man åkes röst han är inte den tystaste på morgonen men somnade om 1 timme till sen gick jag upp vid elva. Kollade lite på tv och år frukost sen ringde min kära vän Louise vi bestämde att hon skulle ringa mig när hon var klar, Sen kom hon hem till mig vi gick vidare till Angelica för att hämta min jacka och sen till min pappa. Jag har fixat mig och så, nu vill Louise gå och köpa glass så det får bli så.


Vill bara säga en sak fattar inte varför vissa ska vara så falska ?  att bara skita i sina bästa vänner. Det har inget med mig att göra men jag bli bara så sur. Vänner är lätta att få men är svåra att behålla!  Tänk på det vännen..

Ha en underbar dag sötnosar  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0