Torsdag

Hej alla glad bloggare !
tänkte berätta lite från igår kväll, jag och Linda åkte hem till Elli där Alexandra och Karin var vi satt hemma hos henne och snacka sen drog Karin för hon skulle ut på krogen så kom Danne och Olle ist vi spelade något drickspel som vanligt förlorade jag och fick dricka mest. haha
Senare ungefär vid två blev jag,Linda,Danne och Olle hämtade av deras vän som körde hos hem till Linda så va dom där till fem på morgonen vi spelade lite spel . :)

Idag så vaknade vi vid tolv och var riktigt trötta, vi gick upp och åt frukost sen åkte vi iväg och solade det var skit skönt.Så nu är man lite brun. Åkte hem vid tre från Linda och nu sitter jag här och skriver ska snart möta Josephine som kommer med bussen, vi ska träffa Linnea så ska vi hitta på något roligt.

Hoppas ni får en underbar kväll allihoppa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0