Senare ..

Efter teatern åkte jag och Amanda till bro för att träffa hennes vän, vi var där i nån timme sen blev jag och Amanda hungriga så vi åkte hem till mig och gjorde våfflor. Kanske inte blev dom bästa men dom var goda iaf :)
Sen fick vi reda på att Amanda ska följa med mig till fjällen på torsdag, det ska bli sjukt roligt . LÄNGTAR att komma bort från allt.
Amanda och jag fastnade vid datan efter maten så vi satt här och lyssnade på musik snackade sen skulle hon hem så då kollade jag på tv.
Fastnade för Grannfrejden , haha asså det är så sjukt töntig det dom bråkar om man sitter bara och skrattar.

Senare blir det väll plugg, urrsch hatar verkligen det !
Saknar en person väldigt mkt hans närhet är underbar .

Hoppas ni har haft det bra idag !
ska sova om ett tag , sov gott :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: deBesche

längtar också dit, jag håller med om att de e skönt att komma bort från allt :)

2008-03-18 @ 21:22:28
URL: http://deBesche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0