Måndag

Godmorgon, hoppas alla har sovit gott !
Igår så var jag och Amanda hemma hos min vän Niklas, det var riktigt mysigt. Vi drack gott snacka lyssna på musik. Jag skulle bara gå in till köket så ser jag Amanda ligga i soffan med någon jävla kille, hahah! Men hon hade säkert det jätte trevligt ;) men jag kan tyvär inte ladda upp bilderna just nu för kameran gick sönder igår när vi var hos Niklas men jag fixar det på något sätt.

Tänkte berätta om fjällen resan.
Vi åkte på torsdagen vid 5 när min syster kom hem från jobbet, vi packade in allt sen drog vi. På vägen så stannade vi på donken kanske inte det jag gillar mest men det gick ner sen vare bara att sätta sig i bilen och åka vidare mot Grövelsjön vi var famme vid halv 1 så då vare bara att gå och lägga sig i stugan där jag och Amanda skulle sova.
På fredagen så vaknade vi runt halv 9 av att grannen startade sin skoter och jag har så svårt att somna om så då gick vi upp och käkade frukost och satt och kollade på tv sen blev det ut och åka lite skoter, det var inget fint väder ute så det blev inge skidor den dagen. På kvällen så spelade vi kort och kollade senare på filmen En annan del av Köping den är så roligt! Efter filmen gick jag och Amanda till våran stuga som låg brevid den andra vi lyssnade på musik och snackade lite, trevlig trevligt!
Lördagen vaknade vi samma tid och det var bara bra för det var jätte fint väder ute så vi gick upp och åt frukost sen blev det ut och solade i 1 timme sen åkte vi till backen, det var ju bara andra gången Amanda stog på ett par skidor så hon åkte upp till halva backen sen stog hon bara där och vågade inte åka ner, haha jag och syrran har aldrig skrattat så mycket men sen kom pappa så han fick hjälpa henne. Men hon blev bara bättre och bättre. Vi åkte skidor till klockan var runt halv 2 för sen kom farmor och farfar med varm choklad och makor till oss, gott ! Vi skulle åka till värdshuset så skulle vi ta liften till toppen och åka i skogen dit, jag och syrran åkte samma lift och Amanda bakom så vände jag mig om för att jag skulle prata med henne men så var hon inte där utan hon hade ramlat mitt i lift grejjen, hahah hon bara låg där, men sen kom pappa och hjälpte henne det såg så roligt ut.
Vi åkte skidor till 5 sen åkte vi hem och bastade sen åt dom påskmat men det äter inte jag så jag gjort pasta sallad till mig själv och det var riktigt gott.
På kvällen så kom pappas kusin Micke över och pratade lite och så spelade vi kort sen gick vi och la oss vi va väldigt trötta på kvällen hade inte sovit så bra dom andra nätterna.
Söndagen var vi tvungna att vakna tidigt för vi skulle åka hem vid elva så vi var uppe vid 9 packade sen åt vi frukost sen packade vi in i bilen och åkte hemmåt, vi stannade på kupolen i borlänge för Sanna skulle shoppa kläder tills hon ska åka kryssning så det blev två tunikor för min del. Vi åt där också det fick bli en sallad sen åkte vi hem. Vi var hemma runt 7.
Hoppas ni har haft det lika bra som jag :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

haha vfan ;)

de va riktigt kul i fjällen :D

2008-03-24 @ 20:30:14
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0