Lördag

Hej allihoppa !
Hur mår ni en sån här härlig soldag ?  hoppas ialla fall allt är bra med er. Igår blev det en lyckad kväll vi åkte hem till likan va där ett tag sen åkte vi till någon fest där vi träffade lite folk, blev lite bråk men allt löste sig. hahha jag blev väldigt sur på nåra killar sån är jag när man har lite för det mycket i sig . Men vi drog där ifrån vid  2 sen åkte vi till sibylla för jag och Linda va jätte hungriga så vi tog oss en hamburgare. GOTTGOTT! sen åkte vi hem till Dennis och la oss somna dock inte direkt eftersom att två vissa personer bombade mig med sms och ringde . haha men men. Vaknade idag av att Linda kom in i rummet klockan var väl runt halv tolv sen gick vi upp och åt frukost, Nu sitter vi bara och väntar på att min pappa ska komma och hämta oss hemma hos Dennis för vi ska åka till kista och lämna min mobil sen käka middag där mysigt värre..
MÅSTE bara berätta en grejj imorrse när jag vaknade skulle jag gå på toa och jag var ju sjukt trött så hörde jag bara ett PLOPP tror ni inte att min mobil hade hamnat i toan då ? !  hahaha så jag är utan telefon nu men får ju nog en låne telefon nu när jag lämnar in min andra mobil. Som tur var det ju inte min nya mobil som jag tappade så det gjorde inte så mycket men jag är alltid så klumpig.

Ha en trevlig dag så skriver jag senare!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0