Ikväll

Hejsan !
Igår kväll blev det helt andra planer en vad jag och Amanda hade trott, vi skulle bara vara hemma och tare lungt basta och sånt men sen ringer min telefon och då vare nämligen min kära vän Nermin som ringde och sa att han var i bålsta med sina två vänner och undrade vad jag gjorde, så han och hans två vänner gick hem till mig vi kollade lite på tv och snacka sen tog dom sista tåget hem. Riktigt mysigt var de!

Ikväll så blir det att åka hem till Sarah sen blir det utgång för våran del, ska bli riktigt roligt har inte träffat Sarah på ett tag.
Skriver mer imorgon har lite bråttom nu ska äta och fixa mig , hoppas ni mår bra för det för jag :)
Ha en trevlig kväll alla söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0