Hemma hos Amanda

Dagen började med matte sen SV i 1 timme men det blev en slappar lektion istället, satt och snackade med Sandra, vi fick tillbaka nationella proven i svenska jag fick G på skriftliga VG på uppsatsen VG på muntliga, är faktiskt ganska nöjd. Sen var det dags för SO i 1 timme not my ämne, dom skulle kolla på film men jag orkade inte med det så jag satte mig med någon historia bok istället, man måste ju vara duktig någon gång. haha :)
Juste Amanda ringde mig imorse och sa att hon var sjuk så det blir inte att vi åker till stan och kollar på balklänning. Det får bli när vi kommer hem från fjällen.
Så mina planer för dagen är att jag ska till stallet för Sandra undrade om jag kunde följa med henne och det är klart har ju inte träffat min polle på några dagar nu. Är väll där några timmar sen blir det till att åka hem och packa sen träna.

Nu ska jag käka något, skriver senare ikväll !

Kramar

Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

GRATTIS gumman för betygen ! jag är riktigt stolt över dig :) som alltid !

2008-03-19 @ 13:45:52
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0