Helgen

Fredag: så träffade jag Sabina och Madde som jag inte träffat på jätte länge, vi gick hem till mig men va inte där så länge utan vi fortsatte hem till Sabina där Jimmy va :) trevligt att träffa honom .
Vi sjöng singstar sen lyssna på musik och snackade, det var riktigt mysigt.
Jag blev kvar hemma hos Sabina hela natten, det var länge sen jag sov där !

Lördag: vaknade vid tio då min syster ringde och sa att jag skulle komma hem för att jag skulle följa med henne och shoppa, men vi åkte aldrig utan gick till centrum och kollade lite sen köpte vi två muffins och gick hem och åt dom. Riktigt goda var dom ! 
Senare på kvällen gick jag hem till min farbor där jag skulle sitta barnvakt åt mina två kusiner Emma och Josephine, vi åt kina mat. Gott gott !
Sen kollade vi på Melodifestivalen, vid elva kom dom hem så då skjutsade min farbror hem mig !

Söndag: Tvungen att gå upp tidigt och fixa alla saker jag skulle ha till plåtningen, runt halv 1 åkte vi till Tyresö där jag skulle träffa Patrick min fotograf.
Det blev riktigt fina bilder, super nöjd med dom . Lägger upp någon senare när jag fått bilderna !

Måndag: Skolan börja 8:15 var jätte seg den morgonen, gick till halv två så de va skönt.
Senare på kvällen åkte jag och min syster och tränade fotboll. Det var skönt att få röra på sig efter allt svull. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0