Fjällen

Hejsan allihoppa !
Dagen har varit bra, det började med Engelska då kollade vi på någon film så det var rätt skönt. Sen blev det idrott och jag trodde att jag hade packat ner alla kläder men nej det hade jag inte utan jag hade glömt tröja, klantigt!
Min lärare så att jag kunde låna tröja från skolan men vem fan gör det, ofta man lånar när vem som helst kan ha haft på sig det, ÄCKLIGT ! Så då blev det en promenad i solen med Amanda istället och det var trevligt.
Efter idrotten hade vi lunch så jag och Amanda skrev ett brev till våran lärare som skulle sluta , haha hon blev jätte glad över det. Efter lunchen så kollade vi på film med klassen sen blev det fika trevligt trevligt !
Vi slutade skolan vid två då gick jag och Amanda till bibloteket för hon hade glömt att lämna två böcker och hade fått en räkning på 210kr men vi lämnade in bökerna sen så gick vi så hon kanske slipper de.
Hur har eran dag varit ? !

Jag åker till fjällen idag med Amanda skojjigt, hoppas ni har det bra under helgen och får mycket sol, jag fick veta av pappa att det är 22 minus dit vi ska, KALLT! Skriver extra mycket när jag kommer hem på söndag kväll och berättar om allt vi gjort och lägger upp alla bilderna också, det är ju andra gången Amanda ska stå på ett par skidor så det blir nog mycket skratt för jag och Amanda är ju som vi är. haha :)

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej plutt! Hörde the rumors about your blogg, och tänkte bara säga att jag älskar den! :D Du är så söt gumman!!

Ring mig as soon as your home, vi hörs ju aldrig av längre :(

2008-03-21 @ 17:07:22
URL: http://9inch-heels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0