28/3

Hej alla sötnosar !
Kunde tyvär inte skriva imorse för mitt internet funkade inte.
Igår så var jag,Linnea och Josephine bara hemm hos mig och kollade på film och det var riktigt mysigt har ju inte träffat Josephine på nåra månader så. Filmen var klar vid elva då ringde Jossans bror som var ute och körde bli så hon frågade honom om han kunde skjutsa hos hem till min mamma, haha vi var för lata för att gå. Så vi åkte hem till mig och kollade lite på tv sen somna vi.
Idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid halv tolv sen gick jag och Jossan ner till min pappa för min syster skulle på kryssning och ville ha lite smakråd av mig så det fick hon. Och nu sitter jag hos Linda och vi fixar hos vi ska snart åka till kista så jag får lämna in min mobil igen SUCK! Hatar verkligen sony ericsson mobilerna, har haft problem med den mobilen sen jag fick den. Sen efter det ska vi nog åka hem till någon Mogge eller vad han hette :)

Ha en super trevlig kv'äll alla söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0