24 mars

Hejsan :)
Idag har jag varit i kista för jag skulle hämta min mobil som har varit inne på lagning men när jag kommer till affären så säger dom att dom inte har lagat den för att det är en fuktskada i mobilen, åhh jag blir så sjukt arg för det är ju det som har varit problemet hela tiden. Men han som jobbade där skulle prata med sin chef och sen ringa mig för jag tänker ju fan inte betala för en ny mobil när den har varit trasig sen första början, jag var inte glad när jag gick där ifrån.
Vi käkade där jag mamma, Amanda och Åke det blev en sallad GOTT ! Efter att vi har ätit så kollade jag på balklänning och jag fastnade för en guldig som jag bara måste ha.
Ikväll så blir det till att träna fotboll sen hem duscha sen kanske ut eller så blir det en mysig hemma kväll med Amanda!

Ha en trevlig kväll .
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

alla klänningar var sjkt fina så du får nog svårt att bestämma dig lilla vän :)

2008-03-24 @ 20:32:06
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0