Tv

Kollade på tv för ett tag sen så vare programet Oprah, det handlade om överviktiga barn som va tvungna att operera sig för att dom led av fetma. En kille som var med i programet var 17 år och vägde 175 kg jag tycker det är så jävla hemsk liksom föräldrarna lär ju reagera när sina barn börjar gå upp i vikt tycker jag eller har jag fel ?
Det blev dock inte så mycket pluggande får min del,det får bli det senare, gick ut och solade igen istället. haha man måste ju passa på nu :)
Juste det kom in någon tjej på tomten idag med sina två barn och bah gud vad söt kanin sen gav hon mig två lappar som det typ stog om att vara kristen eller något sånt, man går ju inte bara rakt in jag låg liksom och solade. Man lägger ju post och sånt i brevlådan men nej här kliver man bara in!
Hur har eran dag varit ?

Kram / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0