Stan

Har varit i stan hela dagen först så åkte vi till Bobby`s Hårstudio där min syster skulle klippa sig det tog ungefär 3 timmar dom färgade också. Det blev skit snyggt räkomenderar verkligen dom! Efter det så åkte vi till Odenplan där vi skulle möta våran bror Jimmy vi lunchade på markoolios resturange, tog en lasagne den var super god. Sen så gick vi och köpte glass och satte oss i solen, mysigt att träffa bror har inte gjort det på ett tag. När jag kom hem så har jag börjat städat huset. Måste ha lite pengar tills imorgon hahah. Har bränt så sjukt mycket pengar på bara en vecka :/ inte bra det!  Snart ska jag åka iväg på fotbolls match så jag måste göra mig i ordning.

Hare så bra i solen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0