Sjuk

Heeejsan alla glada sötnosar !
Hatar verkligen att vara sjuk pappa kom hem med pizza och jag var skit hungrig men tog en tuga sen mådde jag illa så det blev ingen pizza för mig utan pappa åkte och köpte en glass och den gick ialla fall ner. Får se om jag går till skolan imorgon men tror inte det.  Nu ska jag duscha sen plugga som jag har sagt länge nu men har inte gjort det än utan jag fastnade vid datan för att snacka med "gullet" så då kan man inte bara logga ut från msn, haha :)

Sov gott, Pussar!


Kommentarer
Postat av: HEMLIS

Vem tror du att du är som kommer och snackar skit om Kenzas ex? herregud vilken dagisnivå? Anthony är så sjukt underbar och att han inte ville ha förhållande kan ha berott på dig,? Om du inte förstod det? Han är iallafall ingen kille som uttnyttjar, tro mig, det vet jag.

2008-04-01 @ 22:44:29
Postat av: Anna

HAHAHA herregud.. man ser direkt.. att det är kenza som skrev det där inlägget där uppe nere.. hahaha så omoget..

2008-04-02 @ 00:28:18
Postat av: Anonym

beskyll inte kenza för min kommentar.

2008-04-02 @ 08:49:16
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-02 @ 11:14:51
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anonym

ännu mer omoget att du skyller på någon annan sen

2008-04-02 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0