saknar

Idag så slutade jag vid tre då åkte jag och Amanda hem till mig kollade lite på tv och nu sitter vi här framför datan och lyssnar lite på musik och kollar bilder. Googlade på internet och hittade min morfars hus . Jag saknar verkligen honom han och jag har inte träffats på ett halv år eller mer och det svider verkligen att det ska vara såhär. Att jag ska drabbas av något jag inte har gjort bara för att mamma och han har bråkat om något.  Saknar alla jular där med hela släkten och bara vara där och koppla av för det kan man verkligen göra där.

Älskar detta hus !


Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

svar: eller hur! vill ha den såå mycket!

2008-04-16 @ 16:51:42
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0