Promenad

Har precis kommit in efter en promenad med min kära pappa, det var riktigt skönt att få komma ut och röra på sig lite efter att ha varit sjuk, man känner sig så lat när man är sjuk för det ända man gör är att ligga framför tv men börjar bli bättre nu!
 Planerna blev ändrade idag gick och köpte glass med Amanda istället för hon skulle ändå till tandläkaren så då följde hon med mig till centrum en snabbis sen gick jag hem och kolla på tv.Har hunnit med att plugga idag så nu slipper man tänka på det resten av veckan som är kvar men nu när jag kommer tillbaka till skolan har jag väll ändå missat mycket som jag måste ta igen. Fick ialla fall pannkakor till middag idag GOTT :)
Det händer väll inte så mycket ikväll antar jag, ska gå och kolla på tv snart igen!

Hur har eran dag varit idag ?
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0