onsdag

Hatar detta väder, har kommit hem från min andra träning nu och det var inte alls roligt att träna i regn är helt genom blöt nu så nu ska jag ta mig ett bubbelbad och lyssna på musik. Som jag sa i förra inlägget att min dag har inte varit bra, vi har fått en ny lärare och hon och våran klass kommer inte alls bra överens så sophies dåliga sida kom fram idag på lektionen för att jag blev så förbannad på henne. Hon står och säger att vi är en dålig klass att vi inte kan uppföra oss och massa skit, hon känner absolut inte våran klass efter 2 veckor så hon fick sig en jävla massa grejjer för det var ju inte bara jag som blev sur i klassen. Hahaha !
Men hoppas eran dag har varit lyckad ? !

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faktiskt, min dag har varit den bästa på länge, känner vekligen att jag förtjänar lite bra dagar efter allt!! Hoppas att det löser sig med er lärare ^^

2008-04-10 @ 08:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0