Hemma hos Louise

Har precis kommit hem till Louise. Vi har tränat två pass idag först lättgympa sen medel+ det var riktigt skönt men är helt slut nu ska snart gå hem och duscha. Min dag idag har väll varit bra. Började kvart över åtta med nationella proven i matte. Gick från skolan vid tolv för jag skulle till vårdcentralen och göra en sak sen åkte jag och Amanda till Bro där vi skulle möta hennes vän vi va där ett tag sen åkte jag hem och mötte Louise och Alexandra som skulle följa med till stallet vi var där i i timme sen åkte vi hem till Louise och lagade pannkakor, smarigt var det!  Det måste vara någon tid med att göra slut nu, tycker alla har gjort slut nu dom senaste dagarna.
Kommer inte hinna blogga något mer idag så ni får sova så gott.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0