7 april

Hann tyvär inte skriva i bloggen imorse för jag försov mig som vanlig och hade jätte bråttom. Började kvart över åtta men kom tjugo i eller något. Dagen har gått jätte fort det har väll inte ent så mycket i skolan utan allt har bara flytigt på. Hade SO provet idag som jag skulle ha haft förra veckan det gick bra fick ialla fall G så , haha..   Sista lektionen gick inte så bra utan vi var utan lärare hela lektionen . Vi har nemligen fått en ny lärare i Svenska hon är säkert jätte snäll och så men hon har gjort ett konstigt intryck för oss. Men ialla fall vi hade NO och läraren glömde bort att vi slutade tjugo i så istället slutade vi kvart i och då började Svenskan hon blev skit sur och sa att alla skulle få sen ankomnst, som vanligt hade jag glömt penna så jag frågade henne om jag kunde få låna en men nej det gick inte utan om jag skulle gå och hämta en skulle jag få frånvarande.  3 killar från klassen kom in lite senare en vad vi andra gjorde så hon sa till dom att dom fick vänta där utanför tills hon ´hade gått igenom allt vi skulle göra, men så kom en av dom in och satte sig i och då flippade hon. hon skrek; NEEJ NU GÅR JAG OCH HÄMTAR REKTORN OCH TÄNKER INTE VARA HÄR MED ER. haha skrattade så jag höll på att dö , så jävla töntig lärare vi hade ju inte gjort nått..
Just nu sitter jag hemma hos Amanda vi ska strax gå till centrum där jag ska möta Louise sen ska jag och Louise gå och fika. trevligt ska det bli!

Hoppas ni har en riktig bra dag, någon som haft sådan lärare ? :P

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

haha ah de e sant, konstigt de blev idag ^^ kom precis från nationella och in i klassrummet då du kom till mig och sa att vi inte hade nån lärare för hon hade stuckit till rektorn, hahah tack för den lektionen säger ja bara :)

2008-04-07 @ 19:22:11
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0