6 april

Har precis kommit hem efter att ha gått en promenad, riktigt skönt var det. Idag har jag badat bubbelbad mysigt var det sen har jag pluggat och tränat. Har inte orkat gjort så mycket mer en det. Den var någon som hade kommenterat att jag skulle säga vem det var som hade skrivit det där på Kenzas blogg men varför ska jag säga det ?  och tänker absolut inte göra det på bloggen eller , den personen som har gjort det vet vem den är och mer tänker inte jag säga. Nu ska jag plugga lite mer sen se på tv så jag skriver imorgon :)
Vad har ni gjort i helgen ?  hoppas ni har haft en riktig trevlig helg

Pussar / Sophie

Kommentarer
Postat av: Jen

jag grillade med vänner+pojkvän, sov, var bakis, shoppat. ha en bra kväll!

2008-04-06 @ 21:52:54
URL: http://fashionlady.blogg.se
Postat av: M

fan vad töntigt att du fortfarande skriver om det där lägg ner

2008-04-07 @ 20:53:28
Postat av: Amanda

och du måste vara anonym för att skriva sånt ? HAHAHAH som sagt varför inte bara stå för vem du är ??

2008-04-08 @ 11:07:42
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0