5 april

Hejsan hoppas ni hade en lyckad kväll igår !
Igår så åkte jag till stan och fikade med min plast syster sen träffade jag Angelica och Louise vi åkte sedan hem till mig och lagade middag och åt, vi fixade oss och sen åkte vi till sollentuna för att gå på fest. När vi kom fram till sollentuna så kom "sötnosen" och hämtade oss sen skjutsade vi Angelica till Solna för hon skulle till sin kille för hon hade inte träffat honom på ett tag sen fortsatte vi till "sötnosens" vän där det var lite folk sen efter att vi hade varit där ett tag skulle vi skjutsa Louise som skulle sova hos sin bror i årsta så vi hade beställt en taxi från Solna men vi hittade inte den taxin så smarta var vi så jag sprang ut på vägen och stoppade en taxi som Louise kunde åka med. Sen åkte vi hem till "sötnosen" där jag skulle sova men kunde inte somna för Louise hade inte kommit fram till sin bror, jag och hennes bror var jätte oroliga för det kunde ju ha hänt något. Klockan var runt 5 på morgonen då ringer min mobil så var det Louise som hade tagit en taxi hem för att hon inte hade fått tag på mig eller hennes bror. Så då kunde man somna för då visste vi att hon var hemma.
Åkte hem vid 3 idag sen har jag bara tagit det lungt kollat på tv med Louise och Angelica sen ätit god mat med Angelica. Planerna för kvällen är väll bara att tare lungt och träffa nåra men dom kan alltid ändras.
Hoppas ni får en underbar kväll. Lägger upp bilderna vi tog igår ikväll eller imorrn!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0