27 april

Hejsan. Igår när jag skulle skriva så gick det inte att spara inlägget så jag får ta allt jag gjorde igår idag istället. Jag och Louise vaknade av att min pappa roppa på mig vid tio och då vare bara att gå upp och äta frukost för jag,Louise,Sanna,Anna och Patrik skulle åka till vällingby. Vi åkte till vällingby för att shoppa lite, köpte ett par skor och lite smink. Efter att vi kom hem från vällingby så mötte jag och Louise hennes pappa i centrum så att vi kunde köpa lite mat sen åkte vi hem till henne och lagade mat. Efter maten så fixade sig Louise lite sen åkte vi hem till min så att jag kunde duscha och fixa mig. På kvällen åkte vi tåg med min syster till Sundbyberg där vi skulle möta hennes vän sen tog vi tunnelbana, jag och Louise skulle på fest i östermalm så vi hoppa av i t-centralen och som vanligt tog vi fel tunnelbana. hahah kanske blir så när man är lite dragen! Men vi kom ialla fall fram tillslut. Det var väll en helt okej fest. Vi sov över där och åkte hem vid tio idag. Så jag och Louise har bara kollat på tv och sovit lite. Just nu så ska jag fixa mig och sen åka till pappas tjej som har fyllt år.

Skriver när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Strumpbyxor kan man aldrig få för många av, just nu pågår en tävling i min blogg - där du kan vinna valfria strumpbyxor hos www.evasunderklader.se, till ett värde av 99kr.
Vill du vara med tävlar du här:
http://natalieb.blogg.se/1209287036_tvla.html

2008-04-27 @ 16:35:14
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0