22 april

Har inte hunnit skriva imorse. Började skolan kl 9 och slutade tjugo över två men gick hem vid halv två och solade sen kom Louise vid 2 så då åkte vi till stallet för hon ville kolla på kaninungarna vi har fått, dom är så söta. Sen tog vi moppen ner till vårdcentralen där Louise skulle ta en spruta sen gick vi vidare till centrum och köpte sallad sen åkte vi hem till mig och lagade en stor sallad som vi sedan åt ut, MYSIGT!  Sen vare bara att gå till träningen det fick bli medelgympa idag igen. Efter träningen gick vi och köpte frukt sen gick en promenad. Min bror ringde mig och frågade om jag kunde vara hundvakt så jag och Louise gick och mötte honom vid min pappa sen gick vi till min mamma. Nu så ska jag bada och sen kolla på tv skriver senare.


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0