21 april

Vaknade imorse av att min mobil ringde och det var Louise det första jag frågade var hur mycket klockan var och den va halv 9 och jag började kl kvart över 8 så det var bara att skynda sig upp och klä på sig sen gå till skolan, Kom en timme försent. Efter skolan så gick jag hem till Louise där hon och Angelica var, vi satte oss och solade. Åhh man bara älskar detta väder!  Vi gick sedan hem till Angelica för att laga mat till hennes familj och det fick bli sallad så gott och nu sitter jag och väntar på att dom ska komma och hämta mig så att vi kan träna.  Kanske inte hinner skriva sen för nu ska jag träna till 7 sen direkt till fotbolls träningen som slutar halv tio sen bada och plugga men kanske hinner skriva när jag kommer hem.

Hur har eran dag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0