2008 4/4

Godmorgon!
Hoppas alla har sovit gott ?! När jag vaknade så tittade inte solen in i mitt fönster tråkigt, jag som ville ha sol idag. Idag kommer jag ha fult upp så jag kommer inte kunna skriva något i bloggen ikväll. Efter skolan ska jag in till stan och möta min plast syster vi ska väll fika och kolla runt, Senare när vid halv 6 ska jag möta Angelica och Louise som kommer från skolan vi ska åka hem sen köpa mat sen hem och fixa den. Ska bli trevligt att ha midda med dom har inte träffat dom på länge. Senare på kvällen får vi se vad det blir för planer men något roligt blire nog iallafall.
Vad är era planer för dagen/ikväll ?

Ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0