:)

Har precis kollat på so you think you ´can dance och så såg jag att Mario och Susanne var med, dom är danslärare på min dans skola. Hoppas det går bra för dom båda gick ialla fall vidare nu. Gick en promenad ute i snön urrsch hatar snö varför ska det komma ner nu ?  det har ju varit ett sånt fint väder förra veckan och i helgen. Nu väntar jag på att Louise ska komma vi ska väll snacka lite sen ska jag bada bubbelbad det är så skönt! Ska nog göra lite spa behandligar också.
Hoppas ni haft en bra dag, skriver mer imorgon!

Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Amanda de Besche

Värkligen bra att dom kom vidare :)

ja skit väder e va de e
:/ får hoppas på bättre väder nu i helgen !

2008-04-11 @ 18:22:31
URL: http://debesche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0